24 decembrie 2014

Cadouri de Craciun ... ho-ho-ho, partea a2-a

Exact, partea a 2-a si pana maine dimineata tot mai e. Ca in nici un an numai surprize frumoase, una dupa alta mi s-au pregatit. Oare ce am facut ca sa ma repet si la anul :)))) .
Azi am fost la posta si am luat coletul de la Mariana care realizeaza din panusi de porumb orice va puteti imagina. Prin intermediul lui Ruxi de la Provocari Verzi, unde am participat la tema "Agenda", am primit premiu un suport pentru creioane realizate de artista Mariana Hincu .

Va invit sa vizitati pagina ei de facebook si sa dati like lucrarilor/paginii sale, de asemenea puteti comanda din lucrarile ei. Sunt ingenioase si in plus nu sunt daunatoarea mediului.





Tot azi am primit ceva ce nu ma asteptam de la un prieten de la Airsoft al sotului meu, Andrei :). Nu o sa va vina sa credeti ce ?!?!
Cadoul neasteptat este realizat la un aparat pe nume CNC ( un fel de strung dar mult mai performant din ce am inteles), are o inaltime de aproximativ 80 cm, este din meta;, urmeaza sa fie sters, grunduit si apoi vopsit si transformat intr-o lampa. Il voi vopsi negru mat, stiu ca exista astfel de spray-uri, si voi monta un kit de lampa care va lumina sufrageria. Acum cadoul a fost primit si provocarea a fost lansata: oare vom ajunge in Paris sa vedem originalul?

Momentan turnul nu este asamblat, acestea sunt compomentele, asa da puzzle 3D pentru oameni mari :) .




Multumesc tare mult Andrei! 

Si acum inainte de ziua Craciunului, va prezint super - mega- extra ideea care mi-a bubuit in minte :)) de re-amenajare a acvariului de 180 l care de mult timp sta gol.
Ta-daaaa:







PS.

Lidia -  multumesc pentru masinuta Coca-Colaaaaaa!

Craciun Fericit dragilor!

Cris

Un comentariu:

  1. Vai ce dragut!!! Si mie imi plac (si detin) creatiile Marianei! Se pot face foarte multe lucruri ingenioase din panusi :D! Suportelul e adorabil! Ce ma bucur ca iti place - ii multumim si noi Marianei :P!
    Iar turnul ... abia astept sa il vad ansamblat! Sa faci poze :D - cat despre Paris si mie mi-ar placea sa il revad!:D
    Imi place acvariul tau:D - eu am doua testoase mari si dragi in al meu;)). Anul viitor fac 14 ani :D. Le-am decorat dragut de Craciun "casuta".
    cu drag
    rux

    ps: Craciunul dureaza prea putin.. lol.

    RăspundețiȘtergere

Buna,
Multumesc pentru comentariu.
Cris